söndag 10 januari 2010

Bye Bye Örnsköldsgården...!

Hola Seniors & Senioritas!

Nu tackar jag för min pyttelilla korta vistelse på Örnsköldsgården Avd 1 trp!

Nu är det minsann dax för Syster Bergman att vandra vidare till områden där hon trivs litte bättre! Ska återgå som jobbet som personlig assistent och hoppas att det ska bli tokbra! Vet att Personalen är grymmest så det ska verkligen bli spännande!

De kanske blir chockade av mitt instormande men haha det får de ta! Hopplahej ba så kommer jag och rockar ungefär lika många mil söderut som jag förut körde norrut till jobbet!

Har träffat små roligt folk på Örnsköldsgården trots allt, Hector the one and only! Haha han glömmer man inte! Fick spendera min förmodade sista dag med honom så det blev kalas bra! Får väl ta å tacke handledarn o övriga personalen! Men som sagt....im on my way! "Hit the roooooad Sandra...and dont you come back no moooore no more no moooore...."
Bye bye!
Sakna mig inte för mycket :P


1 kommentar:

  1. Vaddå?! vart ska du vara nu då? vem ska du ta hand om? kan du inte skriva så jag fattar?! :-)

    SvaraRadera