söndag 3 januari 2010

Hushållerska bergman till er tjänst

Vad har denna dag bestått av...summering: Städ, disk, måla lite, städ....disk...städ...tvätt...städ... KUUUL Då! :P Började hemma hos Mac för att diska undan allt från nyår..OH MY GOOOD hahaha det var en rejäl hög kan jag lova! Sedan lite köksluckemålning, sedan bar det av mot stugan i lid där det skulle packas in disk, dammsuga, torka - ja ni vet - städa! :) sen tilbaka till Markus recident för att plocka ihop mina grejer och woooooeewww Of and away till varvet! Jo det är säkert, jag bor faktiskt kvar här! ;) Världens bomb nedslag möttes jag av! underligt fenomen det där att det alltid blir värre när man bara är hemma då å då. Men ja, iaf disk...städ . vika tvätt, tvätta, hänga tvätt osv! men nu börjar det se beboligt ut här igen! *skönt*

Tar en paus i stökandet och äter middag - leverpastej och rödbetssallad och ett ägg! hahaha MMMUMS...hmppf harkel..njee inte så gott men orkar inte göra nå annat nu! Kvällens plan är att dels vika en del tvätt och sedan hänga lite..sen tänker jag se värste tjejfilmen å bara mysa av tystnad, ljus och soffan! Dock måste jag erkänna att jag blivit van att hänga i ullånger med Markus. Jag liksom trivs där, det är ett liv för sig men jaa...tycker om det ! Igår åkte jag traktor hahahaa skottade snö , sen blev det tolkning bakom skotern med snowboarden haha UNDERBART kul! Och sen så körde jag skoter för första gången på evigheter!!! FAN VA KUL! Först en gammal go Lynx ;) Och sedan så var Svensson typ världsbäst och lät mig köra hans... :O livrädd var jag att he sönder nåt men oj va roligt! Gode gud jag önskar mig en skoter i "simsalabims present" :D

Näe nu, ska jag käka med båda händerna och fortsätta lyssna på Melissa Horn, fantastiska texter! Mys...

Kramar till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar