lördag 23 januari 2010

Titta titta bjästa backen!


Åkte förbi backen idag på väg hem från syrrans kalas och liksom blev påmind av markus att SÅHÄR ser den ut :-) värdelös bild tagen från bilfönstret men det är faktiskt ganska svårt att missa den för det är ganska upplyst och haha man passerar även under en viadukt ... För de som inte hunnit med att höra om den enormt braiga bedriften att liksom inte märka att man kör förbi bjästabacken får en kort summering här: skulle till jobbet en dag och åkte från stan ... Man ska svänga in vid slalombacken och trots mitt dåliga lokalsinne kände jag att DIT hittar ju även jag ju..... Mm så startar min resa och jag sjunger högre än högst,får nå samtal och ja där sitter jag i godan ro...passerar näske krog...skulnäs....å med markus i luren så bara slår det mig ' inte har man väl kört förbi den upplysta backen om jag passerat ovan nämnda saker?' markus skrattar till och verkar tro att jag skämtar - FAN! Bergman lyckades igen haha bara att vända om....köra tillbaka minst en mil och svänga av rätt! Tur jag var ute i god tid!;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar