tisdag 19 januari 2010

Uppdatering!


Jag har inte haft tid riktigt att blogga ordentligt men nu kör jag en liten uppdatering i farten! I lördags var jag ut med skotern med Ulf! Det var vi,bagarn,bjurestam och per om jag fick alla namn rätt!kul var det iaf :-) vi åkte från domsjö till bjästa och sen till själevad och milleniestugan , åkturen bestod av 2 sandra avramlingar eller haha snarare avSTUDSNINGAR haha shit vad jag flög! Som när man kastar macka på vatten så flög jag på rumpan - bonk bonk bonk! Vi lyckades även falla en din drutt båda två o skotern följde med! Haha bjure hade date med ett träd och vi fick hjälpa man stackare som fastnat ordentligt! Ulf körde som en TOK jag var livrädd och skrattade och skrek om vartannat :) höll i mig så hårt så jag har träningsvärk ännu! Haha lycko ulf,värste kramkalas med bergman ju ;-) sen har jag sett lite rampning ... Prövat på mitt nya jobb...köpt en våningssäng...varit på ikea och handlat lite. Sedan har jag druckit mängder med kaffe , det är ullånger filosofi tror jag - drick till magen säger stopp och säger den stopp - LÄR DIG ATT HÄRDA UT! :-) Nu ska det snart skruvar ihop möbler sen sova och vakna pigg ,brumma till barnen och pussa krama busa med dem innan jobbet för jag saknar dem mest nu! Uppdatering till sin ände! Tack och hej!- blivande ullångers tjej-

3 kommentarer:

  1. Du var en trevlig prick. Kul att äntligen från träffa Markus donna..
    Så du ska komma flyttandes till Ullånger om jag läser rätt. Du är mer än välkommen..

    Lovisa

    SvaraRadera
  2. Ska du flytta Sandra ? Till gräbben ? Kul ! Kram på er ! /Malin E

    SvaraRadera
  3. Kul med en "ny" tjej i byn, behövs mer brudar utifrån särskilt trevliga sådana ;)
    Har länge tänkt fråga om Markus har kvar teckningen jag gjorde åt honom på en ryggtatuering/tribal som han var sugen på, haha va väl bara typ 6-7 år sen eller nåt, vore kul dock om han hade den kvar haha!

    SvaraRadera