lördag 10 april 2010

Invigde Folksam med handdesinfektion!

hahaha ja nu ska ni få höra om min oerhört "skillade" bedrift min 3e dag på folksam! :)
Håll i er, för det här kommer gå runt i byarna - hela folksam inklusive chefer vet redan om det! haha jag är ju så underligt funtad att jag kan ju omöjligt vara tyst om ett sådant händelseförlopp som leder till skratt! Så here we go! :D

Ok, som sagt, 3e dagen på folksam! Börjar lättas upp lite i utb gruppen men givetvis känner vi inte varandra ännu! Tror folket börjat förstå att jag är ganska rätt fram och "skrattig, flamsig, yr" osv! Så kommer vi till vad som egentligen hände....

Utan att gå in på detaljet så har jag "DEN" veckan i månaden då man kan behöva gå på toaletten några gånger under dagen för att byta skydd och sådär ;) Och jag känner där vid lunchtid (renlig som man är ;) ) att jag kanske liksom vill tvätta av mig lite där nere hahahaha...mm så jag tar de fina pappershanddukarna varmt vatten och dröper ner den med tvål....tror jag...Tvättar och får en chock som förmodligen kan liknas med att vara kille och kissa på ett elstängsel!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAOW jag dör! det bränner som om jordens eldklot kommit dit ner och någon kastat bensin för att liksom få det extra stinget! Kniper ihop benen och stänger munnen i någon panikartat försök att inte vråla rakt ut!

Tar upp tvål behållaren och läser Innehåll : 86% alkohol!!!! What the??? Vänder på den och inser att jag just tvättat mig med handdesinfektion!! VET ni hur galet ont det gjorde....! HAHAHA det brände så jag trodde minsann att hela härligheten skulle flås sönder !

Ja, för att summera det hela så helt enkelt flamberade jag mig själv där nere! Visst!
Och det berättar jag .... varför?? för att de tär så sjukt roligt!!!!

4 kommentarer:

  1. Hahahahaha, laughing my ass off! Fan va skön du är människa! / Hildur

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja alltså...Aow! =) hahahaha men grymt roligt nu ju!

    SvaraRadera
  3. Du blev nog väldigt ren iaf, hahaha!;-D

    SvaraRadera