söndag 25 april 2010

30 års fest 5/5 toast - Beeeenjamin!

Verkligen dax för en uppdatering nu igen ju! =)
Ber om ursäkt för de långa mellanrummen men min dator är trasig så jag bloggar bara då jag kommer åt en lånedator! =)

Well..allafall, igår lördag den 24e var det 30 års fest för min favorit Magnus "myra" Melin! Fatta hur gammal han blitt ;) Festen hölls på Arnäs hembygdsgård och innehöll gott att dricka, egenhändigt gjort Melin tårta, Bra musik (han är ju fan Dj så illa annars ;) ) ehm...mycket trevligt sällskap, dans, sång och dessutom knyte av nya kontakter - både bra och mindre bra! :D Dessutom hör och häpna hade herrarna slagit till stort och minsann minsann fanns det fyrverkerier på plats! Publiken "oooh:ade och Woooow:ade" för fullt! Snyggt snyggt!

Mattias "hjärtat" Näslund fanns på plats och honom är det alltid undrbart kul att träffa! Kusin Patrik missar inte en Melin fest så givet att han var där med kameran i högsta hugg att dokumentera och haha hmm...jag skulle ABSOLUT med på bild! *fyllo*
Sedan var det en hel hög av folk som jag aldrig träffat förr! Ron, en snubbe melin och näskund känt typ i 26 år . Han va grym han! Lagom glad och sjöng Ronny & Ragge på ett vis man aldrig glömmer! :D Sedan hahaha ni som känner mig vet att jag inte är så mycket för "lirar" folk...dvs de som tyckes va och på nåt vis tycker att de själva är super häftiga och märkvärdiga...tänk att en sådan återfanns på festen! Men han gjorde min kväll fantastiskt rolig! Hör på detta: jag tänker inte nämna namn givetvis...men vi kallar honom zerxus bara för jag tycker det passar honom :P

Zerxus har hållit igång hela festen och dansat och försökt att flörta med damer med åldern på ovansidan ålders strecket (fritolkat) nåja...han kommer fram och vill diskutera mina tatueringar...okej..men jag var typ på väg hemåt så jag försökte ta en snabb reflektion över att han tittat på dem så nu var det okej..MEN...han börjar visa sina två och ska givetvis försöka röra mig då han visar hur nålen gick över bröstet på honom (svårförklarat) och tuff som zerxus är så kändes det knappt heller...inte ens över bröstbenet...nej just...coolt...bra det! Nåja..skakar av mig honom då jag ser andra vänner MEN åter igen är Zerxus mig i hasorna och råkar höra att jag nämnde swe rock...och genast kommer han in, Höjjer på ögonbrynen, håller tungan sådär i munnen så han ser förmer ut.. "vill du jobba på swe rock?" - njaa jag vet inte..har ju barnen och sambon så det är en del som ska fixas för att komma iväg så njaa...men vadå..du jobbar där eller" Kan ni då fatta att jag inte ens får ett svar direkt utan så där über häftigt så tittar han på mig, höjer ögonbrynen än en gång och verkar verkligen tycka att han är nån stor Maffia boss som kan fixa in mig på värste miljonsaffären.....*jag suckar lite lätt och rycker på axlarna för att vias att jajaaa...never mind! då kommer ett " alltså jag kan fixa´t".... Nej tack...
Iväg för att säga hej då till magnus! pratar med honom en stund och skuttar sedan vidare för att möta upp taxin...oooooch vem stannar mig OM INTE:...Zerxus! ;) " du...Sandra...Vi MÅSTE bara festa ihop igen (jag har inte ens märkt att vi festat ihop nu ju....) så jag försöker släta över det där med ett " jaa...det styr nog magnus upp om det blir nå mer fester"...Men ack nej inte kommer jag undan så lätt....Sådär HEEEELT oplanerat (eeeeller inte) säger han " Nehee du...det styr JAG upp, Här är mitt kort!" och så slänger han fram ett visit kort!!!! HAHAHAHAHAHA Till mig!!!!! Jag tycker det är skiiiit töntigt att ha ett visitkort och inte ha nån anledning till det förutom att föröska flascha för tjejer då & då! Hahaha jag skrattade tog kortet...visade Myra..han skrattade och sa som om jag skulle sagt det själv " Ja...haha det var ju verkligen rätt person att ge det till" =) kul typ!...Zerxus...haha...ja...zerxus zerxus,,,so much to learn! ;)

Nu har jag tjatat sönder hur mycket blogg plats som helst så lika bra att ge sig nu då man e på topp! fick iaf skjuts av Bästa Håkan hem, tilsammans med Liljas! KUNG! så himla skönt att ta sig hem ju, nattmacka....pussa på Mac....ZZzzzZzz ! TACK alla Inblandade! PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar