måndag 27 september 2010

Du kan ju ta mitt visitkort...


Ja måndag idag då´ra för er som glömde bort att man inte kan förtränga måndagens infinnande hur länge som helst! Idag har det varit jobb jobb jobb för hela slanten. Kom tillbaka efter en veckas sjukdom och kände som om jag vart borta ett år! Haha nya systemet vi fick utb i förr förra veckan var som bortblåst! Men vi kämpar! Jag och favoritgruppen ST1!Soo cool!


Den stora händelsen på jobbet idag var nog då jag kollade mitt postfack...Mm nu ni, håll i er! Hör på lirarn Bergman vettja! Då hade jag fått mina egna nya fina visitkort! Jajjemen nu är man nån serrni ;) Första gången jag har riktiga visitkort, visst är man som en chef då eller en ledare eller ja va fan...åtminstonde NÅN lite betydelsefull männska som allafall tror och inbillar sig att nån är intresserade över att få just mitt SANDRA BERGMAN, FOLKSAM KUNDTJÄNST visitkort! :) Japp jo men visst, alltid varit lite förmer jag! :P


Annars har vi ätit hamburgare idag om nån kände sig intresserad och veta vad matsmältningen jobbar med här på Ringvägen. Kvällsfika med barnen med kräm nyponsoppa å mandels biskvier! =) Inte dåligt det heller! Nu väntar jag på att Idol ska komma ut på tv4 play för då ska jag se det är det tänkt....kanske kan locka in Markus oxå. Vet inte va han gör men ute det är han ! Min GarageNisse! Ja men jag tror inte jag har så mycket mer roligt att berätta...fan gör jag inga knäppa grejer längre?! Jag förtränger dem nog bara...


God natt om vi inte hörs mer ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar