tisdag 28 september 2010

Vilse på Toaletten! :O

Ja så lyckades hon ändå men nåt sånt där "sandra aktigt" . Ja precis som rubriken säger så lyckades jag gå vilse på en Toa... det låter faktiskt värre än vad det var för det var KOLSVART!
På riktigt, men ändå! Vi bestämde oss för att åka till Kramm och käka lunch idag,sagt och gjort - in i Björns passat och swich swooch mot lunch buffen! Kissnödig som bara tusan, förmodligen bara sådär galet kissnödig som en gravid 26 åring kan va! :P In ...ta mat...sätter oss vid bordet och jag ser herrtoaletten. Men tydligen finns en dörr in till damernas därifrån oxå så Perfekt! Jag öppnar dörr 1, ser dörr 2 - damernas! Toppen! Den är visserligen stängd med en hasp men det är ju bara att dra bort så kommer man in! *Riiisch och haspen är väck* In kliver jag på toaletten, i mörkret! Dörren stängs..inga problem ännu för det lär väl tändas?! Står som ett fån..inget händer! Ja men då måste det ju finnas en lysknapp nånstans efter väggen då! Börjar virra vid väggen som värste mimaren. Men ingen lysknapp....

Spännande va?! =) så börjar jag skratta åt mig själv då jag inser hur dumt det är och framförallt hur DUM jag lär se ut om nån kommer in och lyset tänds! I småpanik (är ju mörkrädd) tänker jag att jag får nog helt enkelt gå ut igen och gå runt till en annan toalett för snart gör jag fan på mig! Aldrig förr har jag velat ha tendens till urinläckage så man skulle haft en Tena Lady i bakfickan, men nej dörren!!! Men det var ju det , Den där jäkla dörren!!! hur stort kan det vara liksom där inne!? Men finally hittar jag den där rackarns dörren , griper tag i handtaget och kliver ut...i ännu ett mörker! va faaaan!!

Än en gång får jag krypa efter väggarna för att hitta nån knapp eller den andra dörren som leder ut! konstiga saker på väggarna, metallliknande fyrkantiga saker..å va i hela friden är det här?! Det känns ju som en toalettstol?!!? PLÖTSLIGT *dööh nöööh nööh nööö* (spännande musik försök) SÅ tänds lyset för nån annan kommer ju in! hahaha och jag inser att jag är inne på ett jäkla toabås! Ja hur jag kom dit kan man ju undra! Det var som en labyrint! Tillslut allafall fick jag ju kissa! ÅÅh va skönt! =)

1 kommentar:

  1. Hahaha Härligt Sandra!
    Förresten så får jag ju aldrig något svar när jag ringer dig.... varför?

    Kram Laila

    SvaraRadera