onsdag 8 februari 2012

128 dagar to go :)

Med risk att låta som en fjortis så uttrycker jag mig ändå som följer : det är helt sjuuuuuuuukt att det är 128 dagar kvar tills en ny krabat tänker titta fram och ge mig ÄNNU ett lyckorus och en ny krabat att få älska till det känns som hjärtat ska brista ! <3 128 dagar låter ju visserligen rätt mycket men sätt det i perspektiv - om 3 veckor ( lika sjukt det med) så fyller älskade goplösen Theo 1 år ! Och då är det plötsligt bara 3 mån kvar tills han blir storebror ! Då känns det närmare ! Lilla theo som blivit så stor ! Mammas goskit! Det slår mig sådär extra ibland att fy tusan vad bra jag har det ! Alla våra barn är så fina och härliga än om de självklart bråkar retas och gnäller de med :) men utan dem? Vad hade jag gjort då? Underbara ungar :D det är bara den detaljen att mathilda borde bo hos oss jämt !! Det fattas varannan vecka och jag vill ha samma tid med henne som med de andra ju - längtar tills hon blir större så hon kan komma och gå som hon vill :)

Nu är det iaf jobbdags för fru Bylund ( otroligt att jag skrev rätt , har inte lärt mig än haha heter jag Bylund?!! ) :)
På återseende de vänner folk ovänner och bekanta som läser :)
Sköt er snyggt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar