onsdag 29 februari 2012

Blir böligt nostalgisk.. :)

Ja .... Som varje år då någon av barnen fyller år faller jag in i mina egna minnenas television :) tänker tillbaka på när man kände värkar, samtalet till förlossning, kämpandet & det fantastiska resultatet! Mm, nu är det nära en sån dag igen <3 fina härliga theo fyller alltså 1 helt stort år imorgon ! Det känns som jag räknat fel , hur i hela världen kan det redan ha gått ett år ? Känns som nyss jag låg och snusade på min & Markus alldeles nyfödda, perfekta lille son och inget i världen kunde få oss lyckligare ! Ett år ! Älskade theo ! Åh jag är så glad över denna lilla kille som ger oss skratt om dagarna ! Han och hans lika underbara syskon är verkligen mon energikälla ! Trots dagar då allt är upp och ner och det känns som allt man säger är neeej! Sluta! Aj aj ! Osv så är det förstås de fina glada dagarna man bär med sig ! Utan våra troll vore jag tom! Jag har en sjujäkla tur kan jag lova !

Imorgon den 1 mars 2012 har vi alltså Theos allra första kalas och det ska bli så roligt! Han ska få äta sin första tårta ! Få paket , ballonger och busa i massor ! Theo ska få den bästa 1 årsdagen en 1 åring kan tänkas få :)
Tårta är bakat, bullar och kakor likaså och paketen inslagna ! Ja Theo , imorgon är det din dag ! Mamma älskar dig otroligt , fina charmtroll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar