onsdag 15 februari 2012

Tid för Tänder

Lilla theo skrutt har haft såååå besvärligt ! Har märkt att han har så ont i munnen och småfebrig blandat med jääääätte jobbigt i magen ! Bara idag har vi fått göra två helombyte på rackarn( kul att veta va :P)
Efter MÅNGA vakna nätter med en 'gnällig' och ledsen kille som inte kommit till ro så får jag till min glädje skymta de övre framtänderna idag! De har inte spruckit igenom ännu så det återstår nog nån dag till men nu är det nära till att han får ro och vi får sova haha man blir så trött ju ! :D hejja Theos tänder !

Idag har jag varit 'duktig' - mm jo det tycker jag ! Jag har städat toan ordentligt både nere och uppe , och uppe var det ju målarfärg hela golvet och handfatet efter tjejernas Rum gjordes så det tog en stund ! Fogarna gillade inte dessa övningar men fräscht blev det , skönt! Hann med dammtorkning , skurning & dammsugning med ! Kändes bra i hemmafru rollen ;)
Nu sitter jag i soffan med Celina & theo och tittar på , eller nja de dansar men jag tittar på Mora träsk ! Markus tog casper & mathilda ut till nordingrå på hockeyträning ! TACK! Han gör det bra , kom hem inte ens en halvtimma innan det var dags att åka och grädden på moset att han stått ute och skruvat i 4 Tim så han var genomkall ändå åkte han ! Ja han imponerar mig ofta :)
Inte undra på att jag valde honom :D han passar liksom in verkligt bra <3

Nä nu blir det kvällsfika med fina fröken Celina och snart framtandsägaren theo :)
Hörs ses och läses :)

1 kommentar:

  1. Han är en riktig klippa den där killen du har. Men du är ju likadan så ni passar bra ihop. Inte skoj med bissingar som bråkar. Men man glömmer bort sånt sen o minns det bra. =)

    SvaraRadera