måndag 28 september 2009

Häxan har spått mig - och jag gillar´ne!

Igår kväll fick jag chansen att bli spådd i tarotkort. Säger man så? "Spådd i tarotkort" hmm, ja ni vet nog vad jag menar iallafall! :)

Jag tänker inte ingående berätta vad som sas eller vad jag frågade om men jag kan däremot avslöja att jag blev förbluffad över hur mycket rätt det blev och hur fruktansvärt träffad jag kände mig! Det var galet kul! En del saker fick mig att hoppas lite extra och en del saker fick mig avslappnad på nåt vis. Det är så spännande! :)

Min Häxa äger ;) (allafall när hon ger mig så bra svar om blomstrande framtid ;) )

Jag tror jag ska boka in en konsultation hos ett medium framöver också, och försöka få till en ögonspegling! Det är så himla intressant! spelar ingen roll om folk tror på det eller inte jag tycker ändå att det är super spännande!

nej nu vankas promenad och lunch för Bergman o tanta!
Over and Out patrioter!!

1 kommentar: