måndag 28 september 2009

Here we goooo!!

Så där ja!


Nu var jag igång till allas stora förtjusning kan jag gissa :P
Himmel va ni ska ha saknat mig! HaHaHa

Eftersom det här är en ny blogg så drar jag väl en snabb bakgrunds historia ;)

Just because liksom!



Sandra Bergman, 25 årig singel två barnsmamma!
Bor med favorit kidsen i Husbyn, Örnsköldsvik!
Casper 051215 coolaste hårdrocks ungen i stan! :)

Celina 070815 Världens goaste tuffaste lilla tjej! :)
Har varannan vecka boende för barnen med deras Pappa Peder!

En bra kille som det tog slut med i början av året.

Vi är dock vänner och det fungerar bra med barnen!

Jobbar som personlig assistent åt en helskön dam...kallas alltid av mig i bloggspråk för "tanten"!
=)
Ehm i Övrigt är jag väl en översocial , pratig...¨på ett bra sätt"! knasig, tokig, spontan, oigenomtänkt, klantig, rolig, bäng, omtänksam, snäll och rätt go tjej som lever för allt roligt!
ja...men nog surrat om mig nu j, ja det får nog duga såhär långt!

Hoppas ni ska ha lite nöje av Bloggen iallafall!


Kram å hej from Las Sandros

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar