måndag 28 september 2009

Helgens Bravader!

Så är helgen över...och uppdatering och summering kommer Här :
Fredagen var det arbete hos tanten så jag tog med henne på "The Mersey Beatles" på parken! Det var kanon bra men vi stannade bara drygt en timma! men duktiga liverpool killar!
lördagen slutade jag kl 15.00 - åkte hem till mormor en stund! Blev en gråtstund då vi pratade om Morfar (R.I.P) som vi saknar så himla mycket! Efter mormor bar det av mot Törna där både putteloo och Baloo var, hockey , dusch, sminkning och slamp kläder på ;)
Modo vann över Djurgården med 2-1 så bara att gratulera å hurra! haha HURRA för MoDo!

In i bilen och iväg mot Nonne där det blev guitarr hero och jag ägde! *harkel* kanske inte..haha men jag försökte! Taxi från Nonne med söta nya taxi chauffören Camilla som fick upp på sin taxameter "hämtning sandra, se till att kunden har pengar och kläder på sig. Lämna enbart på angiven adress oavsett vad kunden själv säger, in och lämna...lämnings adress MELLANSEL" hahahhahaa jag Älskar växeln! =)
Hamnde i domsjö hos söta Magnus och Marina och deras dunder goda sushi! Där var Louise och Andreas, Maria och Niklas och Christian och hans fruge! =) super mys! tog en plötslig promenad...över en åker med majbrasa...ner i ett dike...till en barack och en förbi blåsande bil som visade sig vara en moped! =)

Från domsjö med taxi till stan och Harrys för att surra med Jehad lite! hann även med å träffa Peter en snabbis! Vidare till buss stationen oxh väntan på 2 favorit killar...!
Victor och Tobbe dök upp och räddade mig från kylan. Upp på varvet hämta goa Johanna! in på Olles och där var det ju galet kanon! =) Kan ni fatta att man på samma kväll träffar:
Dr House, polska bärplockare, en sjöjugfru, levande sjögräs, en brandmans studerande, snygg victor, högstadie kompis, en finne som bjuder på öl i mängder, en dunder full Mika och en galen fiskodlare! hahaha ni HÖR ju - helt fantastisk kväll! Runt skjutsningar och sedan avslut hemma hos Jehad *ZzZzzZzzz*

Söndagen vaknar jag och grö mig i ordning, smyger omkring för att inte väcka hotell direktören! =) Färdig och klar så får jag sms och blir glad! :) In mot stan och en lunch innan jobbet med the coolest V With a C ! :P Ja sen var det ju jobb igen ...!

Summa summarum....Härlig Helg! jag ger den.....4 toast....toppen kul...! :D

Over and out Helg firare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar