måndag 28 september 2009

Vilken Kväll!!! =)

kanonkväll!!
Slutade kl 15...gick in till söta grannen sven-Olov och sa hej då för han reser iväg till srilanka han! Han ville som vanligt bjuda på grogg men haha än en gång fick jag säga nej! =) Det är måndag och jag skulle iväg! Åker in mot stan då jag får ett samtal av Pappsen som vill ha hjälp och klippa sig , sagt och gjort så brummar jag iväg till bonäset där jag hinner säga hej till mamma först. Klipp klipp och pappa blilr snyggaste pappan i stan ;) Lite surr och provsmakning av hans GI blomkolsmos (MVG) och sedan iväg för att träna! Cyklar... bröst, mage, rumpa hinns med! in å duscha och vänta på grabbarna som varit på Body Pump : mååååste bara se hur de klarat sig hahahaha Såg väl okej ut trots allt ;)

Iväg på jakt efter Ben & Jerrys Glass för att åka till Lars å umgås lite! ingen B&J på varken konsum hörnett eller hemköp sund så det fick bli rocky road glass! Funkar! Kunde inte låta bli att köpa en liten present för att muntra upp Larsie Boy så hahaha han fick en Slitz tidning ! :D
När jag kom dit hade han fixat JORDENS macka! så himla gott efter träningen! Var ju världens goaste typ..lök, gurka, advokado, kyckling ja you name it!MUMS!! Surr och glass i soffan + en film som vi pratade bort haha men det var säkert bra! ;)

Iväg hemåt då klockan var mycket...hann säga god natt till V pch vinka till Taxi Lars! *vinkelvink* å sen bar det va hemmåt å här sitter jag nu kl 01.00 på natten och bloggar om vilken härlig kväll jag haft!

Suss gott allesammans!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar