tisdag 29 september 2009

Ny natt, nya drömmar

Ännu en natt hemma i soffan , kissarna å jag! Drogba stampar med framfötterna på min mage å kuuurr kuuurr kurr spinner! Terry försöker få tag i den tomma jucie förpackningen på bordet!
hahaha de är rätt roliga mina små bustroll! Så hemskt bara att jag är allergisk :( vet inte hur jag ska lösa det, trodde väl aldrig att JAG plötsligt skulle bli det ju... å barnen älskar dem så det känns ju också lite tufft...

nåja, det är dax att gå å krama kudden, skeda med täcket och hångla upp överkastet!
haft en bra dag... möte...lunch med slang jocke, hälsa på studion träna, upp till farmor, säga hej till victor å tobbe på gymmet..där koffe oxå va "hej hej!",skjutsa Mika till Ås förgäves, hjälpa zid å hämta glömda nycklar + dricka en snabbkopp kaffe...å nu hemma å trötter trötter! *ZzzZzzZz*

Så God Natt och Sov Gott mina vänner!
peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar