tisdag 10 januari 2012

Förväntansfull & pirrig

Imorgon är det tid för ultraljud! Oooh det känns så spännande! Varför är man så nervös då? Jag har gjort det förr, vet hur det funkar MEN så plötsligt får jag så skumma tankar , tänk om det är 'för mycket begärt' att få chansen, äran, möjligheten att bära ett friskt piggt och välskapt barn till ... Jag har ju fått föda fram tre helt fantastiska och välmående, perfekta barn ! Betyder det att fjärde gången går det fel?! Jag vet - knäppt ! Men tankarna försvinner efter imorgon då aaaallt är toppen ;)

Känner fortfarande inga sparkar, inget fladdrande rörelser som man 'kan/ska' känna nu ! Dock hade jag moderkakan i framvägg med theo och då tar det längre tid för bebisen att kunna få kraft att sparka igenom typ :) kanske är det så igen , att den ligger på samma ställe ! Ska även bli spännande att höra vilket datum de sätter, då de beräknade theo 3 v tokigt ! Nåja det viktigaste, roligaste och häftigaste är iaf att få se vår lilla alien ! Längtas! :)

Nu ligger jag i soffan med gofisen theo , med lukten av nybakade småkakor! Theo sover sött och jag kan liksom stanna till , ta en paus och bara njuta av att få snusa, gosa och mysa så mycket jag kan ! Oh underbara varelse!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar