lördag 7 januari 2012

It's alive!!

Försök att inte svimma , sätt er ner & djupandas ...jag vet hur ni känner :
Kan det vara möjligt ? Dra på trissor & jubel inombords - Sandra blogg
Har återuppstått! ;) det måste kännas som ett lyckorus genom kroppen , en känsla
Av samma glädje som en Modo supporter kände vid sm guldet ! Och jag kan inte
Annat än att hålla med :) haha!

Jag vet inte varför just nu , men jag fick ett litet sug på att börja skriva igen !
Tiden kommer kanske inte räcka till men lite visioner om att uppdatera kan jag väl få ha!
Det är alltså så att bloggen legat nere i över ett års tid ! Otroligt! Mest otroligt att ni
Klarat att fortsätta era liv utan en sån viktig del som läsning av en Bee blogg ;) men
Nu är pusselbiten på plats och vi kan starta på nytt ! Nå, vad kan då ha skett
På detta året ...
Det har varit ett händelserikt år helt klart !
2011
I januari blev jag moster åt en liten dundergo Charli !
I mars blev jag mamma åt en fantastisk liten grabb , vår Theo!
I april hann mathilda fylla 5 !
I juni blev jag bonusfaster till pluttiga Elma, döpte theo OCH blev ingift i Bylunds familjen<3 !
I augusti fyllde Celina plötsligt 4 stora år !
I oktober blev jag moster igen åt en godbit till , Anton!
I november / december var det dags att gå ut med nyheten om att en liten knodd till är på väg och i december fyllde casper 6 år !

Känns otroligt att vi haft ett sånt år ! Och ser fram emot allt som 2012 nu har att erbjuda! Självklart längtas jag till juni då vår lilla bebis ska komma ! Nyfiken som tusan om vem som gömmer sig där inni i magen ! Väntar på ultraljud till veckan och lite nervös är jag alltid för att det ska vara ok ! Men det ska nog gå bra! De större barnen är helt lyriska över att få ett till syskon!

Ja i övrigt jobbar jag ju nu extra som pers ass åt en härlig grabb! Toppen att spara dagar, göra något annat och tjäna lite pengar ! Känns bra att försöka dra sitt strå till stacken liksom :)
Nu ska jag återgå till mitt men håll ut vänner fiender bekanta och okända , när ni minst anar det är jag tillbaka med ett lika flummigt , ogenomtänkt, egentligen kanske innehållsfattigt men dock ett inlägg !

Må gott & ta hand om varandra !
Hojj!!
/ Sandra B Bylund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar