fredag 2 november 2012

Fredag = olw & sällskapsspel ;)

Ja det är fredag minsann och lilla fröken Mathilda ska hämtas hem! Det känns som veckan har gått förbi i värsta raketfarten ! Mathilda hängde Med oss på halloween partaj lördag-söndag sen kom hon tillväll PCH stannade till Onsdagskväll så vi har fått lite påfyllnadsdoser under veckan ! :) Vi vill ju som bekant ha henne hos oss jämt så vi tar alla chanser Vi får :) Markus han brummar på upp i skogen så han kommer väl hem lagom Till familjens Fredagsmys ! Ikväll har vi ostbollar och julmust på önskelistan! För mig är Fredagsmys olw chips och fångarna på fortet och nu & då sällskapsspel , För så är jag uppvuxen själv ! Rätt häftigt vad man bär med sig från sin egna Uppväxt ! Saker , händelser, påhittiga idéer som jag själv önskar göra för mina barn ! Jag är ju inne i ett bak mood igen ( igen och igen , det är jag nästan jämt) men då tycker jag det är så kul att överraska med nåt roligt fredagsbak! Idag funderar jag på att görs små nyckelpigs bakelser - vi får se vad kreativiteten Räcker till ! :) I övrigt sitter jag nyduschad ( inga fantasier , jag är påklädd från topp till tå) :P Men håret oordninggjort & sminket är kvar i sminkväskan så det blir Till att fejka till sig snäppet snyggare än CAD jag egentligen är ( trots att jag är bra jäkla snygg ändå ;) ) haha! Sen är det till å acceptera att det är förmiddag = tvätt, städ och plock ! Ytjohoo hurra!! ;) Ha en härlig fredag , på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar