lördag 24 november 2012

Presenter & julklappar !

Vaaarför är det så himla kul att köpa julklappar och presenter ! Jag älskar det !ja förutom kostnaden :P nu är jag klar med årets Födelsedagspresenter till Casper & julklapparna till barnen :) det känns skönt och jag känner mig jättenöjd ! Tror att barnen kommer bli superglada! Jag har lyckats fynda en hel del så inte den värsta summan heller ! Det blir rätt mycket paket då vi även hittat ' småplock' för otroligt billiga priser och då känns det extra kul att fylla ut mängden ändå ! Idag var det Rcm leksaksmarknad i övik ! Jag var på plats men inte tillräckligt snabbt för jag såg nån annan ta ' mitt' briokök ;) hade tänkt ge theo det för han tycker om att servera kaffe och duka ! Men istället hittade jag andra bra grejor , eller bra ... Roliga !! :D Nu är min amningsstund utanför Jula färdig och därmed bloggtiden också ;) nu beger sig jag & minna hem till grabbarna igen ! Över & ut kamrater!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar