onsdag 21 november 2012

Full rulle vetebulle!

Heeeej! Har ni saknat mig ?!! ;) över en vecka har gått sen förra inlägget ! Det har varit fullt upp vill jag lova ! Helgen som var har varit fylld av bak, trix & fix inför minna & sigges dubbeldop! Ett dop som slutade i succé :) båda barnen var glada och sken upp inför prästen :) Charli tyckte dock inte att minna skulle ha sigges dopkkänning så hahaha hon drog & slet och försökte kämpa för sin brorsa! Jag skrattade så tårarna rann :) Louise & Andreas sjöng , alltså jag hinner nästan glömma hur otroligt duktiga de är ! Farmor Eva överraskade med sång hon med :) fikat var gott , smörgåstårtan var grym och mina chokladtårtor slank ner ! ;) Ja summa sumarum en fin tillställning :) tack ni som var med :) Uppdaterar mer later alligator! Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar