tisdag 30 mars 2010

Bittra människor suuuuuger!!

Ja lite avreagering måste jag bara få göra...
FAN va jag är less på bittra människor som varken kan glädjas åt andra eller ta tag i sina egna liv innan de nedvärderar någon annans. Jag tål inte folk som klagar om varenda liten grej UTAN att lyfta ett finger för att ta itu med det! Om man nu har det så jäkligt måste man väl åtminstone FÖRSÖKA att ta tag i probemet...inte sjutton kan man väl vänta ut att det ka komma en räddning som plötlsigt dyker upp som gubben i lådan..? Vaa... Jag blir tokig!

Folk läser bloggar, facebook , twitter och allt vad det heter och plötlsigt så VET de allt om den personen..haha det är skrattretande nå jävulskt! Vad säger en statusrad på FB om mig som person? Och du får gärna tolka det precis som du vill men kanske man bör ha i åtanke att den som skrev det kanske eventuellt tänkte på ett annat sätt...ja vad vet jag...men bittra människor är så tråkiga! Konstaterat å klart! ;)

2 kommentarer:

  1. Hade inte kunnat skriva det bättre själv min norrländska vän!

    SvaraRadera
  2. Du och jag, Min favorit linköpings skåning! :) haha

    SvaraRadera