tisdag 30 mars 2010

Sicko sicko internettoo

Ja min dator har typ slagit ut mitt internet abb. Jag fattar inget men nu när jag sådär -90 tals aktigt pockat fram den stora klumpen så har jag en dator igen som dock är segare än en segrått godig som legat framme på tok för länge MEN fuktionsduglig och det är ju huvudsaken för tillfället! :)

Då ha rni förklaringen för att jag hållit mig s tyst ett tag! Jag menar, klart det fanns en anledning - annars håller Bergmans Jänta inte tyst en sekund ju! Hahaha! Har ni saknat mig då? naaaw...klart ni har -LIKA mycket som jag saknat er! *pussegulliiis då!* hahaha

Jahapp...snabb uppdatering då kanske! Heter fortfarande Sandra och är fortfarande två barns mamma med en extra på köpet! Still in Ullånger men med nyinköpt bil. Passat tdi 2000 svart snygg bra billig i drift och dessutom är jag snygg som satan då jag kör den! :P I övrigt har det väl inte hänt så himla mycket! Eller jag har återupptagit min snowboard karriär tilsammans med Mac! haha jag är hmm...inte värdelös men jag ror tydligen att jag kan hoppa..haha..det går sådäääär men a tusan kan Markus då ska jag oxå kunna så lite övning till så sitter det kaske! Man har dokc mer spärrar nu än för ett antal år sedan känner jag..jag är lite feg!!! USCH..hur kan jag ens erkänna det..sandra bergman..en fegis!NÄÄÄE:::nu!!! Måste hoppa , höga hopp...snurrand ehopp...bakåtvolter ohc piruetter 26 meter upp i kallluften ;)
Åldersnojja..? jag..nej nej nej.. :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar