tisdag 30 mars 2010

Folksam i kramfors !

Ja men Hejsan jag heter Sandra Bergman och ringer från Folksam försäkringsbolag... njaae...så kanske det inte går till! MEN jag har fått nytt jobb! Nästa vecka , närmare bestämt den 6 april börjar jag min intern utbldning på Folksam i kramfors! Japp, jag ska jobba 100% och im gonna BEE the best seller ever! ;) hahaha allafall tänker jag försöska mitt bästa och det ska bli riktigt roligt att prova nånting nytt och få lite utmaning! Jag kommer sakna mitt andra jobb som pers ass en del. Jag tycker ju hemkst mycket om min brukare så det känns lite tugnt men samtidigt är det här något nytt spännande och framöver med mycket bättre arbetstider för mina små favvo ongar! DESSUTOM blir jag ledig nästan vaaaaarje helg! WHAT??? Va gör man då? ;)

2 kommentarer: