tisdag 9 mars 2010

Sömnig Sandra utan sko...

Hahaha lite trött jag var igår då jag jobbar dygn och skulle hem! Tog på mig ytterkläderna och hämtade väskan, ropade hej då till alla och öppnade dörren...gick ner för trappen/gången nästan som en sengångare. Blev som lite arg nästan på mig själv då jag direkt snubblade till ! Ni vet, man är så trött så minsta lilla liksom gör en nästan irriterad!Nåja...väl nere så sätter jag fram min vänster fot för att fortsätta gången mot bilen men då jag trampar ner min höger fot upptäcker jag till min förvåning att det blir isande kallt och blött under den....med kisande ögon tittar jag ner på min klumpfot och upptäcker att det är just det - min fot! Vart fan är skon!!!??

Ja då jag snubblade till så klev jag uppenbarligen ur skon (en sån löst sittande skatesko) och trött som jag var märkte jag ingenting hahaha! så värdelöst! men så var hemresan räddad för jag skrattade åt mig själv heeeela vägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar