tisdag 30 mars 2010

Mamma, Jag älskar dig bautsing mycket!

Haha VET ni hur mycket BAUTSING mycket egentligen är för en 4 åring ;)
Allafall så är det alltid super duper mega mycket då de tkommer till godis och gott så om nu Världens goaste Casper kommer till mig då jag sitter och betalar räkninar (och är sådär halvt depp över summan ;) ) och så säger han " Mamma... jag älskar dig....bautsing mycket" och så ler han på det där charmiga sättet som bara en Cappelito kan! :) Då är man såld och all min nedstämdhet blev som bortblåst! Gud vilka fantastiska barn jag har! De bästa! :)

De håller ju på med inskolningen på förskolan i Ullånger oxå *Myrstacken* jätte mysig avdelning där det funkar kanon bra! Barnen stormtrivs och har jätte roligt, gullig personal och bra utemiljö! jag är så nöjd!Duktiga små racakrungar! nää nu ska jag springa ikapp dem och pussa dem så som jaga ldirg kommer få tillfälle att göra då de är 14 år hahaha...brotta ner dom och ha puss å kramkalas å kittlas som en dåre! :) Men...sen ska det bakas inför Mathildas födelsedagskalas! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar