torsdag 25 februari 2010

Ett gamalt inlägg från förra bloggen som fick mig skratta så!!

Jag Lyckades få hjärnskakning.....av BIL DÖRREN!!!! hahahaha har ni hört något så förfärligt galet sjukt! =D Jag hade lite bråttom och sprang o la i pengar i en sån nedrans parkerings apparat och kommer halv springandes mot dörren och ska va sådär mäkta smidig och tuff och sliter upp dörren fort och hårt som SA***N och hoppsan....jag stod visst i vägen!!Vilken jääääääla smäll , som dynamit Harry i jönssonligan skulle ha sagt! rakt i Planeten!
Jag kastade ett snabbt yrt öga för å se hur många som faktiskt bevittnat ögonblicket...inte så många tänker jag och hoppar in i bilen. Allt bara snurrar, gratis fylla sådär på tisdags eftermiddagen! Härligt kan tyckas men....icke...efter en stunds förvirring och faktiskt ett skrattanfall för mig själv (kändes rätt fånigt när folk gick förbi det med faktiskt....)
ja allafall, gjorde mina ärenden och kvällen flöt på...gjorde mest ont på själva bulan men sååååååå
natten gick och jag vaknar på morgonen och tänker att jag håller på bli magsjuk! huvudet dunkar som värsta dagen efter för mycket Tequila...upp och på fötter och SPLLAAACH kräks som ett äckel. sedan har dagen flutit på med huvudvärk yrsel och illamående mellan varven...
inser sakta att va fasiken...kan man få hjärnskakning av att SJÄLV slå upp bildörren i skallen? pratar med en kompis som kör ambulans...hahaha han svarar " för dig är allt möjligt sandra, du skulle lätt kunna bryta armen med en servett"
läser på nätet och ja, mycket stämmer ju ta mej sjutton in! hahaha har jag, Sandra klant Bergman lyckats ge mig själv en hjärnskakning! OTROLIGT!
men sådär...så var man änu en erfarenhet rikare! Så mitt råd till er....från en livserfaren till er rookies ;) SE UPP FÖR DÖRRARNA...DÖRRARNA ...ehm...öppnas mot er! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar