fredag 12 februari 2010

Grattis Merca Ida!!!

GRATTIS IDA LILJA!!!
Ja minsann , den 9 februari 2010 så fyllde min goa vän Ida minsann ett år äldre och det skulle vi ju fira! Det började med att hon fick en helt fantastisk rap låt av mig sådär kl 02.00 på natten! Tror ni hon blev lycklig eller hahaha klart hon blev! Vem skulle inte bli det utav min vackra stämma ;) Dagen kom och efter en del sömn så började hjärnan arbeta, vad tusan skulle man ta å hitta på till födelsedagsbarnet tro...funderade...tänkte...undrade...klurade... Tillslut ringde jag Mac och frågade om ideer vad Ida kunde gilla...
" ja vad tycker hon om förutom lastbilar och mercedes" var vad jag fick till svar :) KOLAKAKOR kom jag på då! För bara dagarna innan så sa hon just det att hon älskade kolakakor...ja men dååå så det säger väl sig självt att då bakar man en stor rund kolakaka och fixar mercedes märket som glasyr ovanpå :) ! Sagt och Gjort!
Så efter baket blev det en påhälsning i Liljas Recident! Me like!
Ida blev än en gång mycket nöjd :) haha Mycket surr och trevligt sällskap, Peter i kalsongerna som vanligt så man känner sig lixom ba som hemma helt enkelt ! Hahaha Jag gillar Lilja!
Här kan ni iaf skåda mästerverket a´la Bergman



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar