fredag 12 februari 2010

Ledig Fredag!!

Jobbade arslet av mig igår...eller ja iförrgår+ igår, gjorde 33 timmar i stöten för att få vara ledig idag så jag kunde fixa lite och va med markus lite! Så nu har jag hållit på här på morgonen, fixat kläder till barnen, kastat in tvätt som snäla vänliga Markus alltid har med sig hem förstås! vaaa, sicken kille....andra kommer med blommor en gång i veckan men min kille han kommer med tvätt han! ;) han e för go! :D Hahaha Tanken som räknas? Nåja..iaf...nu har han skruvat klart med skotern så nu ska vi ut och härja lite innan vi hämtar alla tre monster gull ungar!! Ska bli så mysigt att va tillsammans allihopa igen! :D Längtar! Näe, här kan jag ju inte sitta....ut i solen med maskinen! Ha en kanon helg allesammans! Jag uppdaterar så snart jag får tid! KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar