söndag 7 februari 2010

Markus briljanta tänk!

Måste ba få förklara eller berätta en sak... Jag sitter halv less och trött vid matbordet efter jobbet och markus som fyllt år har ju haft lite folk hemma och sådär. Jag hade bakat, syltkakor, snoddas, kolakakor, cookies och snickerskakor! Perfekt liksom! ;) Så ser jag kakfatet och ser att det inte finns nå cookies kvar så jag bara frågar om han glömde ta fram dem eller om de tagit slut?

Markus: Hmm Cookies...?
Sandra: Ja alltså de där med chokladbitar i å så
Markus: Ahaa alltså är det de där lite toppiga...ehm...typ såhär (visar med händerna)... jaaa kokostoppar heter de va??
Sandra: HAHHAHA VAAAA! Jag sa ju just cookies !!

Haha världens psykbryt! Sedan stunden senare så säger han att han har en matlåda med oskalad potatis och jag incisterar på att det inte alls är oskalade...JOOHOO...sedan inse den alltid lika kvicktänkte Bylund att det var ju inte potatis han tänkte på utan KÖTTBULLARNA!!! Men braaaaa ra´ Mac! hahahaha lätt hänt att ta fel på dem två...ujujuj! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar