söndag 14 februari 2010

Carro 30 år jihoo :-)

Okej , Vääärdelös bild men dock den enda jag fick på oss alla 4 systrar under dagen/kvällen! Carro har ju fyllt 30 så vi hade bestämt att vi skulle överasska henne med en liten tjejfest! Så vi stormade in mitt i dammsugningen och snodde henne från sambo och barn! =) En mycket förvånad och livrädd/nervös syster var det! Vi började på Area 1, helsicke vad roligt! Jag skrattade så magen värkte och bakhuvudet dunkade i takt med hjärtat ! Vi var 9 tjejer, uppdelade i 2 lag + individuell tävling: 5.kamp!Airhockey... 7-1 vinst Bergman! Yeahey!*stolt* men man såg ut som nån efterbliven tupp/höna såsom huvudet for efter den där jämarns "pucken2 haha grymt kul! Sedan var det dags för den "omöjliga stegen" 5 poäng per steg, de flesta klarade 2 , någon 3 men vet ni jaaaag *skryter* jag klarade 4! Wiihoo hahaha sedan var det pistolskytte, inte direkt en gren jag kunde skryta med! Men sumobrottning , fan det var min grej det! 3-0! Men roligast var att se alla i dessa underbara dräkter som toppades med en fantastiskt fin kreation till hatt! :D Speciellt för alla Bergmans systrar som har så pytte små huvuden...den for ner för ögonen hela tiden! Nästa gren var tjuren...ni vet en sån mekanisk! hahaha AOOOOW träningsvärk idag kan jag lova! jag kom på delad 1 plats med 11 sekunder...haha det är faktiskt SKIT svårt! Femkampen slutade som såååå
1=)Sandra
2=)Emelie
3=)Malin
4=)Carro
hahaha lite lustigt att alla vi 4 syrstar kom i följd! :D
Efter denna femkamp och mycket skratt var det tid för Laserdome, och jag har aldrig provat det förr men SHIT POMMES FRITES va roligt!!! Helt galet! Man slängde sig, smög, sköt och hoppade omkring som om det var värste blodiga allvarets krig där inne! EHm...ett tips bara, se upp för väggarna hahaha fan det var så mörkt på vissa ställen så det kaaaaaan ju hända att en viss Sandra "klantarsle" Bergman sprang Raaaaaakt in i väggen mitt framför fotografen vi hade med! Kuuuung! hahaha nåja....bergmans laget vann där med iaf ;) men med lillasyster i topp poängen! :) Sedan böev det ansiktsmask och snittar med tillhörande surr innan middag, sing star , melodifestival spel och sjungande av oss alla i kör såååå vackert! ;) En mycket lyckad kväll som vi kommer minnas!! TACK alla som var med! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar