söndag 1 november 2009

1 November 2009

Härmed kan jag berätta att Sandra Bergman just "bestämt" sig för att satsa på ett förhållande! =) Jag har träffat en super fin kille som verkligen är galet snäll, go, rolig och halvknäpp ;)
Så nu är det bara att välkomna Markus till Bergmans... :) Hoppas han står ut :P

Ikväll har vi haft myskväll i soffan. Mest surrat och stirrat hahaha , druckit julmust och funderat! Det känns så härligt!!
Men nu sover Barnen , mr M åkt hem och jag kokar nudlar :D Bra avslut på kvällen!

..................Paus........................

Vart så sugen på nudlarna då de var klara! :D Så mätt å belåten till å med! Kan ju knappt bli bättre då! Nu tänker jag skynda mig i säng för att kunna va hyffsat pigg imorgon! Då blir det lite lek med Krymplingen Sandra, lämna katterna till lillsyrran för en vecka och sedan hoppas på att M kan komma ifrån jobbet när han för en gång skull inte jobbar 6 timmar bort...!

GO NATT säger en trött Sandra med Whiskey röst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar