söndag 1 november 2009

Drömmar jag inte riktigt är ett fan av

Jag sov som en stock trots att inatt, när jag väl gick och la mig omkring 02.00 tiden så blev det ett telefonsamtal av : status : Lagomt för mycket onykter! ;)
Men efteråt somnade jag som ett litet barn! Tror det behövdes. Fick dessutom sovmorgon ända till 09.00. Så 6.5 timme va ju inte illa! :) För å vara jag ;)

Men jäkla drömmar man har egentligen. Utan att säga för mycket så drömde jag om en situation som jag tycker är riktigt jobbig för tillfället och i drömmen var det den alltid kloka Lars Sjödin som satt och lekte Hobby psykolog till mig! Där satt vi (på Taxi garaget ha ha ha)och hade djupa diskussioner över massa koppar kaffe! Min gamle Byberg&Nordin Sambo kom också förbi - han hade med sig kringlor(?) från USA ! Ha Ha Ha lite stört då! Men iaf, allting de sa lät så klokt och sant och fick mig tänka efter sådär på riktigt! Vi diskuterade min personlighet, min oh vad heter det...ehm...ni vet då man liksom ger allt allt allt - men!! Vad heter det! Typ dedikation ?! Nej hahaha min PASSION! :) Så var det! Att jag vill så mycket att det kanske blir fel istället...

Hahaha flum inlägg det här blev då - allt pga en dröm ;) Men drömmar, är inte det våra egna tankar å funderingar som kanske kommer fram då? Alltså det mina vänner i drömmen sa, är det hur jag känner, tänker & funderar själv innerst inne??

Jag är ett Yrväder! :D

Iallafall, igår skippade vi HAlloween skattejakten för att avvakta till idag och se om Lilla M skulle må bättre men tyvärr så var det inte så :( Casper är helt förstörd , ha ha ha han har tjatat o tjatat o tjuuurat!! Så nu får vi minsann göra den själv ändå! Dusch och påklädning på schemat :D Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar