torsdag 26 november 2009

Helgen på ingående and I love it!!

Ja vet ni vad om 3.5 timma går vi in på Fredags dygnet och jag är sååå glad!
Imorgon fredag kommer dels mina små godingar hem så mamma hjärtat får lite syre!
Dessutom kommer Tobbelito - Skåningen från Linköping och hälsar på! Ska bli tokigt kul
att träffa honom! Se om jag skrämmer iväg honom direkt eller om han klarar av Sandra Bee!
Sedan blir det ju lördag om plötlsigt världen inte ändrats totalt och kastat om veckodagarna!
och dåå då bär det av mot Världens metropol...mm ni vet...den überstora klädhängaren...så man ska kunna begå folksjälvmord och HÄNGA sig där...haha..gud va dåligt skämt! Men jo, dit ska jag iaf, till Eminem i Ullånger för grillning, skattjakt och pizzabakning med barnen! Ser frame mot det för nu är det länge sen jag träffade favorit rapparn!

seeeen på söndag så är det kalas dax! Japp Stina ska fylla 4 år så barnen ska på maskerads kalas! det lutar åt att en ska vara brandman och en spindelmannen :D mina små älsklingar!
Sen ännu ett kalas för Emmanuel som blir 6 år! Sen åker ju Eminem del 1 iväg igen som vanligt och lika glad som vanligt är jag med...less!!

Ja men så ser planerna ut sen får vi ju se om det blir som planerat!
Hoppas alla ni andra får en kalas helg oavsett! KRAMAR till er dårar som ens orkar läsa! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar