torsdag 26 november 2009

Time out för Mamma!

Mamma needs a TimeOut!
Jäklar va jag ha vart upp å nervänd! Jag har sovit i 10 timmar inatt!
De som känner mig vet att det är galet mycket för Bergmans Jänta!
Så jag skuttade upp från sängen även fast att Peder råkade ringa och väcka mig!
Kikade in på soffan där min älskade temporära sambo låg och sussa gott!
smög in på toaletten och gjorde mig i ordning . Öppnar dörren och möts av ett
"goood Morgon" hahaha Mika är vaken! så han stressar jag upp på 3 minuter för jag skulle
in tiidgare på jobet och hjälpa till och han ville åka med till studion! :)
Sagt och gjort... Mika fick min sista nyckel hahaha! Inte ens jag har nån nu ju!
Markus
Mamma
Mika

Ja ni ser...man måste börja på M för att få en nyckel! Därför är jag numera utlåst ur lyan! ;)
Idag har jag ju vart hos tanta...och herregud! Hon har skrattat å skrattat ååååå skrattat!
Jag tog en svängom med skurkäppen ikväll! Sjöng en kyrkosång och dansade som värste primadonnan! hon tittade på mig som om jag var dum i hubvudet, men skratta gjorde hon!
Uppdrag lyckat! mcyket roligare att jobba om hon e glad ju!

Nu ska jag kolla upp tv tablån men återkommer om en stund!
Hej hopp i Bloggdjungeln!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar