torsdag 26 november 2009

Mika är Bossen på varvet nu!

Hahahaha Lyssna här!!
När jag å Mika åkte hemifrån i morse så gick strömmen, nåt vi troddde skulle lösa sig till kvällen givetvis! När Mika i vanlig ordning kommer hem efter jobbet längtar han efter en dusch...och denna kväll efter en dusch som inte är i en källare! Tänk er förväntningarna som stiger!
Han stoppar nyckeln i låset...öppnar dörren...klickar på strömbytaren till hall lampan men ...
NADA....INGET...NICHT...ingenting händer! hahaha han ringer i lite små deppad style och frågar va som kan va fel...kolla säkringarna föreslår jag! - haru en ficklampa...aj då....nej
Vi ringer vår privata vicevärd Ulf! ;) Ulf kommer...ingen säkring verkar ha gått... skumt!

ringer vattenfall och får reda på att ingen har anmälts som ny hyresgäst i den lägenheten så de har kopplat bort elen ' hahaha' underbart för det är verkligen KOLSVART i lägenheten!
Mika * Bossen* Laurila Johansson tar de grejer han ser, hoppar in i en mörk dusch och tar skjutss med vicevärden hem till sin lya utan dusch! Vilken kväll va!
Jag tycker det är så roligt, jag ser Mika fummla omkring i en kolsvart lägenhet där han inte hittar hahahhaa mer förvirrad än vanligt!

Ja jag säger då det...Mika...han e bossen på Varvet nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar