onsdag 25 november 2009

Internet for a night!

Ja jag har fått låna mobilt internet ikväll och jag är sååååå lycklig! =) Plötsligt inser man vad mycket jag faktiskt tycker om att kunna slira runt på nätet och prata , titta, läsa och bara slösurfa! Det som dock varit bra är att jag inte fastnat tills sena sena natten vid Msn så jag har lagt mig i tid några kvällar iaf och det är toppbetyg! Men tråkigt ;)

Just nu jobbar jag som en tok! Så fort jag inte är hos tanten så är jag på Hotell & Resturang Björnen och hjälper till då fabriksarbetare ska käka julbord! Funkar kalas och det är jätte roligt! Men man är helt klart rätt slut när man plötlsigt har gått upp till mer än 100 % igen! Men det behövs så bara att damma av segheten å köra hårt! efter jobbet åker jag alltid till husbyn och huset och förösker fixa och dona, städa och rensa och jag är så LESS! det är ju HUR mycket saker som helst ! Ska föröska fixa en släpvagn som hjälper mig att forsla bort en del så man ser vad som ska göras! :) Mmm Så kan det vara!

Fan va glad jag är att jag kan blogga igen!!! WIIII! jag har så mycket att berätta men det kommer att komma flera inlägg nu, för skriver jag allt här blir det bara ett kaos!


hej hopp så länge!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar