söndag 29 november 2009

Svinunderlig och Brännhet!

Har mått sååå fruktansvärt skumt de senaste dagarna. Magen gör ont, jag mår illa och har svårt att äta för det känns som det ska komma upp på studs. Dock ingen feber eller snuva annars hade jag banne mig misstänkt att sviniga svinet svinius slagit sig ro i min svinheta kropp men icke! ;)
Jag har jobbat som en galning och sist så sov jag inte på 25 timmar och när jag äntligen fick sova så varade sömnen enbart i 4 små timmar! Och hmm... det är inte riktigt tillräckligt ! Så kanske är jag bara lite utmattad och behöver ta igen lite så kroppen kommer i balans!

Igår var en toppendag för kidsen! Som planerat drog vi ett gäng mil söderut och Eminem tog med oss till ett mysigt ställe vid vattnet med grillplats å små fäbostugor! Hahaha Ja men visst - fäbojäntan med falukorven va på plats- haha vi grillade och lekte och tjaffsade lite! Hade skattjakt där barnen lyckades hitta varsin plåtväska med spindelmannen med massa godis och chips i! De var så glada och det är så himla roligt att se de där tindrande ögonen! Go skitarna! sedan drog vi hem till huset och barnen fick bada! Tre übersöta nakenfisar i ett skumbad! härligt na värre! Sedan medan Halva Eminem bestämde sig för att snagga håret å raka sig så tjejerna blir nöjda och glada över barnrumpe lena kinde ;) så bakade jag och barnen egna pizzor! värste duktiga de var då! High Five för ungarna! *Håller upp handen å smackar till ordentligt*

Sedan drog vi vidare ännu lite till söderut för att hälsa på Mathildas farmor och hennes två kusiner R&R :) vilket ställe , 5 barn levde rövarn! En som sa Gääääärna och Bjööörnarna hela tiden och viftade febrilt med armarna. En stor kille som ville kramas så jag fångade honom som den kramerska man är ;) Ytterligare en tjej som åt och åt och bara skulle va med Markus! (Även när hon skulle torkas efter bajsning - denna tjej är nog min idol för tillfället ;) ) en bilkille och en tjej som skulle sitta i knät och hoppa och studsa hitåt å ditåt å uppåt och neråt! :D Det var jätte mysigt, glass pepparkakor och björnbröder på tv´n! En helkväll! klockan 20.30 var alla så jämarns trötta så då bäddades det madrasser i Eminems Cribb ! Gick bra det!

Och avslutningsvis fick jag sovmorgon... ja vare sig Markus ville eller inte för jag var uppenbarligen så trött så jag hörde ingenting jag! Ha Ha Ha förlåt...men TACK! :)
Nu ska här duschas och bytas om...Maskeradkalas på G! :) Stina fyller ju snart 4!!

Ha en kanon kväll! Me uppdaterar You later ! ;) Puss å kram och allt som ni känner för , för just exakt nu är jag fan givmild...schysst man e! Japp! hej hej! :D

1 kommentar:

  1. Kom du hit o mådde skit?! Syntes då inte.
    Antingen är du gravid eller så jobbar du för mycket!

    SvaraRadera