fredag 27 november 2009

Jordens Bästaste Fredag!

Åh vad jag har längtat efter den här fredagen! =) Jag skulle ju få hem barnen igen och ja, shit vad jag har saknat mina små gangster Ongar! Men jag hann först med att låsa upp huset till de kommande ägarna som skulle mäta å greja, hälsa på världens goaste Sven-Olof , grannen i husbyn som kom hem från Srilanka inatt! Super kul! Sedan ruscha iväg till stan för att möta upp Tommy som jag inte träffat på evigheter så det blev en kaffe och lite surr och det var faktiskt mycket trevligt! :)
Jag var precis som vanligt sen *tids optimisten Bergman* Så min käre bästaste goaste Ulf ställde upp och hämtade barnen och körde dem till mig på stan! Gick på systemet och köpte lite vin och lite öl inför helgen. Inhandlade en liten present till Stina som fyller år och har kalas på söndag + en liten present till Emanuel som blir 6 år på söndag oxå! mycket kalas! Sen bar det av hemåt och barnens mormor & Lasse kom på besök med Bullar och pepparkakor! SUPER gott tyckte barnen som borde vara grymt snälla ikväll med tanke på mängden pepparkakor de åt - ja endera snäll eller så får de vara uppe hela natten med diarre ;)

Nu sitter jag här med ett glas vin och bloggar medan barnen tittar på Alvin & Gänget å äter chips! Jag ska alldeles snart joina och mysa med de små! Sen dyker nog Tobbe upp när som helst! Och dessutom fick jag ett samtal av Ulf & Mika som skulle käka, ta en pilsner och kanske dyka förbi här! hahaha blir det favorit i repris så kommer de ligga raklång på varandra i min säng innan kvällen är slut -däckade och härliga ,) Men va gör väl det! De är såååå välkommna! Jag älskar ju min Mika och Ulf! :D

Nu ska jag slå in morgondagens skatter till barnen och till skattjakten men sen blir det minsann barnmys i soffan! Ha en helt suveränt bra Fredagkväll!

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar