tisdag 3 november 2009

En Vanlig jävla Tisdag

Ha Ha Ha Ja lite så känns det idag! Jag jobbar, det gör absolut ingenting för jag tycker det rä ganska kul just idag! Vart iväg på lite äventyr, bakat bullar, ska fixa tantas hår å grejer..funkar!
Men man är så duktig här å städa tvätta laga bra mat, baka å ha sig men hemma hi hi hi varför ska det va så mycket svårare? Men så är det ju alltid ju! :)

Jag är dock mycket tacksam för dator och telefon. Även om jag inte kan använda dem under arbetstid så mycket så har man ju ändå sms som inte behöver leva om...alltså jag kan ju i smyg skicka å sådär! haha 'smyg sandra' =) Men det var det jag ville komma fram till . SMS får mig le! Och idag har jag fått så många goa roliga fina knäppa och bra sms av markus, mamma, carro... Carro har tydligen drömt om mig och krokodiler inatt :D Underbart! Jag undrar om hon vill ha mig uppäten eller om hon helt enkelt bara ser ett nöje i att se mig skräckslagen :P Tack syrsan..du e ju för gooo! :D

Återkommer senare...för Sandra Bubblar av tankar å skrivarglädje idag! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar