tisdag 10 november 2009

Long time friends! :)

Fullt upp !!! Här har det minsann hänt grejer! Varit utan internet så inte kunnat uppdatera så bra men nu har jag snott Markus dator medan lasagnen puttrar på och han är ute och hjälper mig med bilen lite! (Värste bra killen man hittat då :) haha )

Ja iallafall har mina dagar präglats av enorma tankar sista tiden, om än det ena än det andra!
Jag har vart lite upp och ned vänd och ne´schläppt! :) Nu börjar dock en del frågetecken rätas ut och jag skall minsann berätta! :D

Idag skrev jag kontrakt på huset! Det är sålt! Och snabba puckar blir det, jag ahr fått tag i en lägeneht på varvet och om allt går i lås även där så skrivs kontrakt på tors och inflyttning på fredag redan! varför vänta! det är ett gamalt hus och inte slående modernt direkt hahaha inte alls...MEN en öppenspis finns minsann och den får jag till o med elda i!! JIIHOOO....
jag o Louise har redan bestämt kvällsmys på fällen med ett glas vin och sprakande brasa! haha Lovely! eller hur! Det är en 3a men med matrum som kommer bli ett extra sovrum så både jag och båda barnen får varsitt rum! känns toppen!

Men nu ska jag äta lite så jag blir stor o stark! blir toppen det! ska försöka sno hans dator fler gånger medans mit internet ligger nere! :D
Peace My loves!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar