tisdag 1 december 2009

Fyllt i Gaddning - ont!

Har fyllt i hals tattueringen - damn va ont det gjorde! Jag är så jäkla imponerad att ajg låg över 4 timmar med den första gången...nu låg jag väl lite drygt 1.5 timma och hahaa första halvtimman var helt okej och inga problem men hahaha Fan oxå resten, det gjorde riktigt ont! Men nu är det gjort och den är finare nu! lite skarpare och gnistrande vacker ;) Tack Zid!

I övrigt är det jobb som gäller och lite fix här och var! Jag har ju en sambo nu, Mika! Perfekt det!
Jag gillar att mina inneboende avlöser varandra - aldrig ensam! Men Markus han håller sig borta han... han är i Sthlm fortfarande...förstår inte va han ska dit och göra! Söder är väl så överskattat! :P Där håller han på i sitt blåställ, smutsiga fingrar, olja i ansiktet å en snus under läppen...ja som en äkta ullångers Bo... Herreminge...int undra på att man faller :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar