tisdag 1 december 2009

Backflip - thats some sexy shit!!

Måste berätta det oxå! När jag var hos Ziddan undrade han lite om "snubben" jag träffat och sådär. Så jag berättade ju då att Markus var med i Frosty Demons och ja men inte vet jag nå sånt....sen fortsätter han att fylla i tattoon och vi säger inte så mycket (Det gör ju ont ju) Och till saken hör att det brukar va rätt mycet sexskämt av Zid då han vet att jag kan bli generad å så...och hahaha när han fäller kommentaren -" Ha killen din lyckats få till en backflip än då" Så hahahaha av ren reflex blir jag alldeles till mig och säger bara "men Höööööörrru!!!!" hahaha och zid tittar på mig med förvånad min....PANG KLIRR PJOONG så ramlar poletten ner!

Nervöst asgarv !! "jaaahaaaa Med SKOTERN!!" hahaha Mm jo alltså...jag vet inte vad jag tänkte hahaha jag hörde bara back...och av nån anledning så kanske jag kopplade lite fel i min lilla annars oskyldiga rena hjärna ;) Fan va vi skrattade!

Zid funderade rätt hårt på vad i helvete en Backflip kan vara i rent sexsyfte....hahaha men det avslöjar jag inte! Sandra Specialleee "backflip med sting" thats teh shit baby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar