onsdag 9 december 2009

Febrigt Rockig liksom!

Haha kan man vara det, febrigt rockig?? Jag kan det! Säkert!!! Jag lovar! tänk er själva då ni har som mest feber och känner er så hängiga att ni bara vill slå igen ögonen men så kommer frossan och du liksom skakar där under dina tre täcken...Mmm dååå...precis DÅ ska du ha världens goaste låt igång - typ eeeeyooo im tired using technolyyygyyyyy....å skaka (rocka :) ) med! Feber rock minsann! :D

Jag var i huset idag, slangen hjälpte mig att köra iväg grejer till både föråd och till tippen ÄNNU en gång! Men föråd hade jag inget för nån har låst det hahaha typiskt! Sedan så städade jag lite med mamma men så fort alvedonen gick ur kroppen så blev det feber rock akapella...ja ni vet...utan musik hahaha! Försöker vara vitsig ju men ingen aning om ni hänger med ju ;) Inte för att jag försöker få er att verka IQ befriade utan mer bara att ni kanske inte förstår mitt tankesätt för det är ju minst sagt inte som alla andras jämt! :P har jag fått höra iaf! Nåja, slut förklarat! Jag åkte minsann hem och duschade en lååååång härlig dusch! Ombyte och tillfixning av minsta slaget sen åkte jag till my second home i Ullånger och hälsade på Mr Mac som behövde min expertis hjälp med skotern...Herregud karln klarade ju knappt av att byta grenrör utan mig om än mindre att försöka byta från de dubbelpipiga avgasrören till ett enkelt! :O det var för låga fjädrar och för högt fäste! OJOJ vilken tur jag var med och styrde upp det där! ;)

Har sett film, Mammas pojke...sett förut...halvrolig...ehm...får 3 toast ;) så det blev istället att jag låg och kluddade i ett block, blev en tingeling teckning och en Crazy doc bild och massa skrift hahahaha lite göra...MMM...typ!!! Nu får jag en kram och en puss på kinden...hmm...undrar om Markus vill att jag ska ge mig??! :P Ja nu är det ju faktiskt LÄggadax, för mig iaf...Markus skotersnubben Bylund ska tydligen hänga tvätt! va faaaan....klockan är snart 24.00...God natt !!
Sandra Loves You All! Kissie kissie Nam Nam!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar