torsdag 3 december 2009

Trauuuuma! Jag är Skadad!

Jag är skadad, hurt, illa därann och nästan - kind of dying! :O Säkert!!!
Nu ska ni få höra om en av de värsta händelserna i mitt liv... jag trodde slutet var nära!
Jag och Jocke Slang bestämde oss för att vi minsann var värda en lunch på Kina Resturangen! och jag såg fram emot det nå grymt med goda vårrullar och friterad kyckling och nudlar ! MUMMA! Men så händer det...jag hinner enbart ta sallad sen ska jag Bokstavligt talat hugga in i nudelwooken där man då ska använda en tång..Liknande en sådan salladstång som har , ja men ni vet en klo typ...och som sagt jag HUGGER i, hungrig som jag är men på nåt jäkla vänster lyckas det högra ringfingret fastna emellan och jag klämmer i ..ja alltså det går inte att förklarar chocken! Ha Ha Ha jag fick ögon stora som klot och började hyperventilera och flina sådär fejjkat så ingen skulle fatta vad fan jag lyckades med! Å blodet rann...!! vaaa jag höll nog säkert på att förblöda tror jag - helt säkert! Hade jag inte vart så hård hade de nog tillkallat både ambulanshelikopter och ett SWAT team för att transportera mig så säkert som möjligt!

Men ja som sagt, hård som man är så åt jag färdigt och var nöjd över mitt vampyrbett på fingret! :) Så ni ska alla vara glad att jag lever...för denna gången var det nära :) De talar om svininfluensa men damn när sandra klämmer sig med tången då är det inte att leka med!

peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar