torsdag 10 december 2009

Snart Gräsänkling... : /

Ja om si så där 16 timmar eller nåt så sticker Markus och grabbarna mot La France och ska ha uppvisning! Super rolig för dem men de blir ju borta så länge! De åker som sagt inatt och kommer inte hem förän dagarna innan julafton :/ Blir ju nervös ju! Vill inte att det ska hända nåt! Men snacka om att de kommer få super roligt och det unnar jag dem verkligen! Visa hur fan man rockar som norrlänningar nu ! Litar på er! ;) Jag ska passa på att försöka träffa massa folk man inte träffat på evigheter .. men sen är det ju jobb och som bekant Jul och dessutom så Fyller ju världens bästa Casper 4 stora fantastiska år på Tisdag så då blir det ju kalas förstås! :) Älskade lilla killen som blir stor - Shit va Mamma Älskar dig ditt lilla Tok! :D

Idag är det fix och trix och vila upp sig så att jag fixar städa huset imorgon! Måste ju bli klar! För fredag kväll har vi lilla julafton hos mamma! :D Och sen på kvällen ska jag med Världens Bästa Baloo på Lex! Me love you longtime Baloosingen :) Ja jag kansk är lite sentimental idag men jag e så gla´att jag har dig! :) *nickar nöjt* Det är jag...så det så!

Nu ska jag borsta tänderna och sedan dricka ett glas vatten (typisk Facebook uppdatering för de som sitter där hela dagarna ) Ha Ha Ha! Hoppas alla får en helt fantastisk dag ! =) Bara en dag kvar till Helg! Hang in There! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar