måndag 14 december 2009

GraTTis Till Världens Bästa Casper på 4 års Dagen!!

Jag kan verkligen inte förstå att det är 4 år sedan som jag satt hemma i soffan i lägenheten i Ås och undrade om det var på gång nu... efter att ha hoppat hopprep, gått vinterpromenader och ätit 2 äcklig grapefrukter som sas skulle påsynda allt! Gick och la mig och så på morgon så minsann var det nåt på G! Vem kan glömma hur Peder inte ville vakna och när han väl vaknade sprang han ut till bilen å startade den som ett skott hahaha "luuuugn...vi kan ta det lite lugnt"
Och sen 10 timmar senare så låg jag där på Förlossningen med den sötaste lilla krabat jag nånsin sett! Kunde för mitt liv inte förstå hur jag kunnat få en sådan otroligt fin liten kille som var så perfekt på alla sätt och vis *Ren Kärlek*

Ja det är alltså 4 långa år sedan! Imorgon fyller Casper 4 år och han har längtat sååå mycket! Han har givetvis önskat både ballonger och serpentiner och dessutom en Grön Ormtårta haha Så det är klart att Mamma fixar! ;)

Det är galet hur mycket man kan Älska, trots alla de stunder som barnen är jobbiga och skrikiga och inte alls vill göra som mamma vill så är de verkligen det bästa och finaste man har! Aldrig har jag älskat så som jag älskar mina småttingar!!!

Casper, älsklingsgubben -Grattis på 4 årsdagen! Du är värd allt guld i världen och det finns inte ord att beskriva hur fantastisk just du är och hur mycket du betyder för mamma! Jag har älskat dig från första stund din lilla dåre och kommer alltid alltid att finnas där! Du gör mig så glad lilleman! du vet ju....vi är oslagbara!! :D PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar