torsdag 3 december 2009

Städning i Huset!

Så har man börjat ta tag mer i huse städningen! Och än en gång får jag tacka min trogna medhjälpare Slangen! Verkligen guld värt! Har kört två dagar nu! Och lyyyyyssna nu!
JAG har kört släpvagn! Första gången serrni! fan va bra jag va! hahaha Eller? Jo men det gick över förväntan men jag har ju svårt att hålla känslorna inom mig som de flesta redan vet . Så det KAN hända att då jag fick möte av en lastbil eller traktor så lät jag "AAAAAAAAAAAAIIIHHHHH" hahaha för jag hade ingen aning om jag skulle ta i eller inte! Jocke kände sig lika säker som i en polisbil han! *harkel och mummel* Eller så KAN det hända att han kanske ´satt med aggressioner utöver det vanliga då Sandra bestämmde sig för att prova prata i telefon och smsa samtidigt som hon utförde oskuldsturen med släp! Mindre bra idé tycke Mr slang! ;) Att man sedan glömde bort att det var halt och att jag kanske höll ut till andra filen då det gick personer på TROTTOAREN hahaha det kanske hjälpte till att Jocke kände sig hmm...mindre bekväm? ;) Men vi kom fram och tillbaka och till soptippen och till hamnparkeringen! Jajjemen! HURRA för Sandra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar