fredag 4 december 2009

Sjukt trött less & allmänt skadad!

Nu har kollektivet upplöst för en stund, Barnen har världens hypergnäll dag och det känns så trist att behöva ha en sån dag då de ska åka till pappsen! Men nu sitter de med varsin fruktskål framför tv´n och favoritfilmen på! mys mys! Jag dricker en kopp kaffe och hittade en chokladbit i skåpet! TACK gud! Ha Ha ha den behövde jag faktiskt! Nu har jag bara en såndär skit jobbig känsla i kroppen och ingenting känns särskilt bra. Jag är trött och seg , känner mig smånere och oinspirerad till allt. Jag brukar väl inte vara sån heller... Men näe jag mår helt enkelt inte bra! Vet inte om jag håller på bli sjuk eftersom alla andra som jag träffade förra helgen blivit sjuka , barnen hostar och snorar...så det kan ju va så att det är min tur helt enkelt! Men jag har inte tid!

Nu ska jag fixa ordning mig lite så jag inte ser ut som en gammhärk , ska in mot stadens vimmel och träffa Ulf tror jag och sen kommer ju Eminem oxå. Tydligen är det langning från bolaget oxå :P slangen ha ingen legitimation så...

i Övrigt tänker jag försöka göra så lite som möjligt. Jobbar imorrn från 8.30 så :S får nog va försiktig med den finska fyllan ikväll! Nu tänker jag sluta klaga och hålla huvudet högt som jag alltid säger till mina vänner! Nu skall det praktiseras själv!
Over and out - me love you long time

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar