lördag 5 december 2009

Finska Pre partyt was the Best!

Sådär, nu har vi avverkat fredags kvällen med diverse galenskaper! Koskinkorva och mintuu var ju galet gott (eller så ljuger jag) En skål med blått och Vitt godis prydde bordet. Groggvirke med VASA´s drickor såklart! Och fan va snygga vi var i våra finska outfits! jag ska lägga upp bilder sedan! Det var jag , Ulf, Mika , Slangen och så kom Johan !!! Sen fick vi skjutss av slangens brorsa Fredrik! Super super trevlig kille! och VET NI vad vi fick åka för superride till krogen då?! Vi Flashade runt i en Hummer! Värste collt då! jag satt fram som värste rock star bruden :)

Så i våra finska kläder drog vi först en sväng förbi Harrys för att träffa Lillsyrran som satt vid dealer bordet - värste dyngbra hon är då! och för att inte tala om dyngsöt! Miina Rakastan Sinuoa! <3 efter att grabbarna druckit varsin öl och sedan bråkat lite om mig :p så gick vi vidare till olles! Träffade Maria - barnens farmor! hon e så störtskön men ahhaha pussig na värre! Mika och hon kom bra överens bortsett från att han va finne! HA HA HA
Dansade som fan men vid 24.00 var det ju nån finne som började ha druckit liiiiite to much hahaha så det blidde taxi hem med väldans trevlig chaufför! Hem sova sova säng säng säng 'sjunger' Sedan var det bara o stiga upp kl 07.00 imorse för dusch, lite städning och iväg swiiiiich mot jobbet! Så nu ska jag rocka min lördag hos Tanten! Alla ni andra! Lev och Må!

PUSS och lördags Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar